Hortex chce zaprosić do wspólnej zabawy i odkrywania niesamowitej atmosfery muzycznych festiwali młodszą grupę konsumentów. Na potrzeby akcji przygotowana została specjalna aplikacja na profilu marki na facebooku www.facebook.com/hortex.
Dzięki niej w muzycznych rebusach można wygrać bilety na kolejne festiwale. Każdego dnia osoby, które najszybciej rozszyfrują zagadkę otrzymają zaproszenia. Konkurs trwa od 10 czerwca do 9 sierpnia.
Akcja będzie wpierana ogólnopolską kampanią w telewizji i internecie.
(M.D)
tagi: hortex ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...