Kampanie i Promocje

TO JEST HIT!

Środa, 08 czerwca 2011
Po sukcesie kampanii TV w latach 2009 i 2010, HIT powraca na ekrany telewizyjne z nową, przebojową reklamą. W niedzielę 05.06.2011, w finale programu X-Factor wyemitowany został nowy spot reklamujący HIT-a - jedną z najbardziej popularnych marek na rynku ciastek. Nowa reklama zaskakuje poczuciem humoru oraz muzyką, która jest nieodłącznym elementem marki.

Ciastek HIT nikomu nie trzeba przestawiać - to absolutny lider w segmencie, z udziałami ilościowymi na poziomie 41,1%*. Marka HIT w ostatnim czasie zdobyła aż cztery nagrody przyznawane zarówno przez rynek handlu jak i przez konsumentów. Jest to dowód na to, że ciastka HIT podbiły serca Polaków.

Nowa reklama przedstawia niezapomnianą imprezę z HITami, która z pewnością na długo pozostanie w pamięci jej uczestników. Oprawę muzyczną stanowi piosenka „Barbra Streistand", która ostatnimi czasy podbija światowe stacje muzyczne. Ciastka HIT stały się bohaterem spotu reklamowego, który emitowany jest w największych stacjach telewizyjnych m.in. TVN, Polsat, TVP jak również w popularnych stacjach muzycznych i kanałach tematycznych. Emisja spotów potrwa 3 miesiące i zakończy się w sierpniu.

 Kampania będzie wspierana silnymi działaniami w Internecie, z wykorzystaniem social media, w tym Facebook-a oraz kanału YouTube. Ponadto spoty reklamowe będą emitowane w Internecie, na największych portalach i serwisach internetowych.

To nie wszystko, w marcu 2011 roku marka rozszerzyła swoje portoflio o nową linię HIT TWIST w dwóch wariantach smakowych Black&White oraz Crunchy Choco. Produkty spotkały się z ogromnym zainteresowaniem ze strony konsumentów, o czym świadczy nagroda Laur Konsumenta - ODKRYCIE ROKU 2011. Ponadto, jak co roku, w portfolio marki pojawił się produkt sezonowy. HIT TIRAMISU IMPRESSION to połączenie dwóch kruchych herbatników z kremem o smaku modnego deseru tiramisu. Produkt wyróżnia się oryginalnym i nowoczesnym designem.

Uwaga - spożywanie hitów może powodować imprezy!**

** przed spożyciem skonsultuj się ze swoją paczką


*Bahlsen za Nielsen, Cała Polska, sprzedaż ilościowa  w skumulowanym okresie rocznym IV 2010 - III 201 na rynku ciastek i wafli (bez produktów impulsowych)

(Maja Święcka)

 

 

tagi: Hit , Bahlsen ,