Ciastek HIT nikomu nie trzeba przestawiać - to absolutny lider w segmencie, z udziałami ilościowymi na poziomie 41,1%*. Marka HIT w ostatnim czasie zdobyła aż cztery nagrody przyznawane zarówno przez rynek handlu jak i przez konsumentów. Jest to dowód na to, że ciastka HIT podbiły serca Polaków.
Nowa reklama przedstawia niezapomnianą imprezę z HITami, która z pewnością na długo pozostanie w pamięci jej uczestników. Oprawę muzyczną stanowi piosenka „Barbra Streistand", która ostatnimi czasy podbija światowe stacje muzyczne. Ciastka HIT stały się bohaterem spotu reklamowego, który emitowany jest w największych stacjach telewizyjnych m.in. TVN, Polsat, TVP jak również w popularnych stacjach muzycznych i kanałach tematycznych. Emisja spotów potrwa 3 miesiące i zakończy się w sierpniu.
Kampania będzie wspierana silnymi działaniami w Internecie, z wykorzystaniem social media, w tym Facebook-a oraz kanału YouTube. Ponadto spoty reklamowe będą emitowane w Internecie, na największych portalach i serwisach internetowych.
To nie wszystko, w marcu 2011 roku marka rozszerzyła swoje portoflio o nową linię HIT TWIST w dwóch wariantach smakowych Black&White oraz Crunchy Choco. Produkty spotkały się z ogromnym zainteresowaniem ze strony konsumentów, o czym świadczy nagroda Laur Konsumenta - ODKRYCIE ROKU 2011. Ponadto, jak co roku, w portfolio marki pojawił się produkt sezonowy. HIT TIRAMISU IMPRESSION to połączenie dwóch kruchych herbatników z kremem o smaku modnego deseru tiramisu. Produkt wyróżnia się oryginalnym i nowoczesnym designem.
Uwaga - spożywanie hitów może powodować imprezy!**
** przed spożyciem skonsultuj się ze swoją paczką
*Bahlsen za Nielsen, Cała Polska, sprzedaż ilościowa w skumulowanym okresie rocznym IV 2010 - III 201 na rynku ciastek i wafli (bez produktów impulsowych)
(Maja Święcka)
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...