Najmłodsi i ich rodzice będą mogli spróbować Nowości Muller: owocowego, Wiśniowo - Bananowego Müllermilk i trzech bajkowych Müller Mix.
Nowość Müllermilk, to owocowo - mleczne orzeźwienie, idealne na gorące dni. To połączenie wiśni z bananem w butelce przepysznego mleka, które jest siódmym smakiem w portfolio Müllermilk. To ukłon w stronę konsumentów, którzy poszukują nowości, ale i oferta dla wielbicieli owocowo - mlecznych przyjemności.
Müllermilk charakteryzuje się atrakcyjną butelką, która wyróżnia się wyjątkową szatą graficzną i dużą gramaturą (400 ml). Również poręczny jej kształt jest doceniany przez konsumentów.
W portfolio Müllermilk można również znaleźć takie smaki jak: Pistacjowo - Kokosowy, Czekoladowy, Bananowy, Waniliowy, Truskawkowy i Malinowy.
Kolejna nowość, to Müller Mix dla dzieci. Są to jogurty w 3 różnych smakach uwielbianych przez najmłodszych (waniliowym, truskawkowym, malinowym), z oddzielnym kącikiem chrupek w czekoladzie, w charakterystycznej bajkowej szacie graficznej z Piratem, Księżniczką lub Ufo. Produkt zawiera wapń oraz białko niezbędne do prawidłowego rozwoju kości.
Wprowadzenie nowych smaków jest wspierane działaniami marketingowymi. Akcja podczas wyjątkowego weekendu z okazji Dnia Dziecka w warszawskim ZOO jest jednym z działań promocyjnych wspierających wprowadzenie produktów na rynek.
(Maja Święcka)
Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję...
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...