Nieskategoryzowane

NAVO PGD zostaje Master Dystrybutorem HERO w Polsce

Czwartek, 02 czerwca 2011
Firma NAVO - Polska Grupa Dystrybucyjna Sp. z o.o. wygrała ogłoszony przez HERO Polska wieloetapowy przetarg na obsługę dystrybucyjno-marketingową rynku polskiego. Tym samym z dniem 1 lipca 2011 roku NAVO zostanie Master Dystrybutorem HERO w Polsce. 

„Rozpoczęcie dystrybucji produktów renomowanej, szwajcarskiej firmy HERO jest dla nas powodem do dumy, ale też kolejnym potwierdzeniem słuszności przyjętej przez NAVO strategii" - mówi Roman Gajczewski, Vice Prezes Zarządu NAVO (na zdjęciu). - „Już w 2010 przyniosła ona efekt w postaci przejęcia  obsługi wszystkich klientów Procter & Gamble w obszarze  marek Duracell, Braun i Oral-B oraz otrzymanie statusu Master Dystrybutora Home&Body Care 3M w Polsce. Jesteśmy przekonani, że dzięki sile kompetencji NAVO biznes HERO będzie się dynamicznie rozwijał. Sukces przekładający się na satysfakcję naszych partnerów handlowych to dla nas podstawa, dzięki której możemy nadal aktywnie poszukiwać dalszych dróg rozwoju" - dodaje.

„Wybór NAVO PGD na partnera i dystrybutora jest strategicznym krokiem w rozwoju firmy Hero w Polsce. Z tego względu został starannie przygotowany wieloetapowy przetarg, w którym poprzeczka kryteriów i wymogów biznesowych została zawieszona bardzo wysoko. W gronie sześciu firm uczestniczących w przetargu znalazły się uznane firmy o rożnym profilu działalności - od producentów z sektora żywności do firm o profilu typowo dystrybucyjnym. Spośród trzech firm, z którymi prowadziliśmy negocjacje na ostatnim etapie, firma NAVO wypadła najlepiej. Od kwietnia wraz z NAVO wspólnie pracujemy nad  planem dynamicznego rozwoju sprzedaży i dystrybucji produktów Hero w Polsce. Zgodnie ze strategią działania obu firm znajdą się w nim również atrakcyjne innowacje produktowe skierowane do naszych wspólnych klientów i konsumentów. Dokonując wyboru NAVO jako partnera dystrybutora silnie wierzymy, że wraz z kompetentnym i doświadczonym w dystrybucji i handlu partnerem, firma Hero osiągnie sukces biznesowy" - dodaje Artur Pielak, Dyrektor Generalny Hero Polska i Węgry.

Start nowego modelu dystrybucji produktów HERO przez NAVO  nastąpi 1 czerwca br. do sklepów rynku tradycyjnego, zaś od 1 lipca do sieci hipermarketów, supermarketów i dyskontów.

(M.D)

tagi: navo ,