Akcja potrwa do końca czerwca i odbędzie się w sieci Multikin na terenie całego kraju. Promocja zostanie wsparta kampanią BTL oraz działaniami PR.
Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości wśród konsumentów marki Plusssz -najczęściej kupowanych na polskim rynku witamin. Działania są adresowane głównie do kobiet w wieku 25-44. Promocja ma charakter prosprzedażowy.
Działania prowadzone będą w sieci Multikino, w wybranych miastach Polski (Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Koszalin, Kraków, Poznań, Rybnik, Spot, Szczecin, Warszawa, Włocławek, Wrocław, Zabrze, Gdynia, Łódź, Radom, Rumia). Aby wziąć udział w promocji, wystarczy w kasie Multikina okazać paragon za zakup Plusssz Magnez. W zamian otrzymamy jeden z 20 000 promocyjnych biletów na wybrany seans w salach kinowych 2D i 3D, za który zapłacimy jedynie 10 zł. Szczegółowe informacje na temat akcji znajdują się w regulaminie dostępnym na stronie www.plusssz.pl.
Promocję wspiera kampania informacyjna, prowadzona w sieci Multikino. Przed seansami filmowymi wyświetlane będą spoty, nawiązujące do głównych wartości marki, a także informujące o promocji. W reklamie zostały podkreślone wartości produktu: optymalnie zbilansowana, dwuwarstwowa tabletka Plusssz Magnez Multiwitamina, która pozwala na odzyskanie pełnej formy.
W ramach działań w kinach dystrybuowane będą również materiały POSM, m.in.: plakaty i ulotki, a dodatkowe informacje można uzyskać w kasach.
Kreację akcji promocyjnej przygotował Jacek Szewczyk, natomiast za działania public relations odpowiedzialna jest agencja Kuźnia PR.
(maj)
tagi: plusssz ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...