W ramach kampanii przewidziano m.in. spoty radiowe, promocję w prasie, działania BTL oraz z zakresu ambient. Akcja zostanie przeprowadzona w okresie intensywnej naukowej aktywności społeczności studenckiej.
Kampania Plusssz Active kierowana jest do studentów, ludzi młodych, którzy prowadzą aktywny tryb życia. Produkt wspiera ich w codziennych obowiązkach, wspomagając pamięć i koncentrację szczególnie w okresie sesji egzaminacyjnej. Obecna kampania ma charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy.
W ramach zaplanowanych działań ATL w ogólnopolskich stacjach radiowych (Radio Eska, Radio Eska Rock, Radio Planeta, AntyRadio) zostanie przeprowadzona kampania radiowa. Jednocześnie prowadzone są działania w magazynach adresowanych do studentów: Gazeta Eurostudent, Dlaczego. W ich dodatkach na juwenalia zamieszczone zostały advertoriale, a w punktach dystrybucyjnych czasopism pojawiły się plakaty Plusssz Activ.
Ponadto na uczelniach wyższych zaplanowano działania ambientowe. W wybranych miastach w Polsce w punktach ksero rozdawane będą koszulki na kserówki wykładów, notatek i skryptów obrandowane przez markę Plusssz Activ. Dodatkowo w wybranych punktach ksero zamieszczone zostaną plakaty reklamowe.
Działania marketingowe są uzupełniane przez kampanię PR i prowadzi je Agencja Kuźnia PR.
(maj)
tagi: Plusssz ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...