Kampanie i Promocje

Nowa kampania Plusssz Active

Czwartek, 02 czerwca 2011
Ruszyła nowa kampania marketingowa marki Plusssz Active kierowana do studentów. Stanowi ona element strategii marketingowej Plusssz, która ma na celu wzmocnienie wizerunku produktu Plusssz Active i dotarcie do grupy docelowej.

W ramach kampanii przewidziano m.in. spoty radiowe, promocję w prasie, działania BTL oraz z zakresu ambient. Akcja zostanie przeprowadzona w okresie intensywnej naukowej aktywności społeczności studenckiej.

Kampania Plusssz Active kierowana jest do studentów, ludzi młodych, którzy prowadzą aktywny tryb życia. Produkt wspiera ich w codziennych obowiązkach, wspomagając pamięć i koncentrację szczególnie w okresie sesji egzaminacyjnej. Obecna kampania ma charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy.

W ramach zaplanowanych działań ATL w ogólnopolskich stacjach radiowych (Radio Eska, Radio Eska Rock, Radio Planeta, AntyRadio) zostanie przeprowadzona kampania radiowa. Jednocześnie prowadzone są działania w magazynach adresowanych do studentów: Gazeta Eurostudent, Dlaczego. W ich dodatkach na juwenalia zamieszczone zostały advertoriale, a w punktach dystrybucyjnych czasopism pojawiły się plakaty Plusssz Activ.

Ponadto na uczelniach wyższych zaplanowano działania ambientowe. W wybranych miastach w Polsce w punktach ksero rozdawane będą koszulki na kserówki wykładów, notatek i skryptów obrandowane przez markę Plusssz Activ. Dodatkowo w wybranych punktach ksero zamieszczone zostaną plakaty reklamowe.

Działania marketingowe są uzupełniane przez kampanię PR i prowadzi je Agencja Kuźnia PR.

(maj)

tagi: Plusssz ,