W ramach przedsięwzięcia prowadzone są działania informacyjne w mediach i promocje produktu. Na Facebooku funkcjonuje także oficjalny profil kampanii, dostępny pod adresem: http://www.facebook.com/Zdrowo.w.szkle
Firma ZUH Robico dołączyła także do stowarzyszenia Friends of Glass.
W ramach kampanii powstał również film pt. „Oczami szklanej butelki", prezentujący proces produkcji szklanej butelki, poprzez etap napełnienia jej mlekiem, aż do momentu wyboru przez konsumenta. A wszystko jest opowiadane z perspektywy butelki szklanej.
Dlaczego szkło do produktów żywnościowych i napojów?
Czyste składniki szkła: piasek, soda i wapień łączą się by stworzyć naturalny i nietoksyczny materiał opakowaniowy. Nie wchodzi ono zatem w reakcje z produktem, który się w nim znajduje i nie zmienia jego właściwości. Co więcej, szkło działa jak naturalna bariera przed bakteriami. Dzięki temu szkło zachowuje wszystkie składniki odżywcze mleka oraz jego naturalny smak, dlatego właśnie szklana butelka jest jednym z najlepszych materiałów opakowaniowych dla żywności.
Szkło podlega w 100% procesowi recyklingu i może być bez końca ponownie wykorzystywane. Dodatkowo, szkło nie rozkłada się związki chemiczne, które mogłyby mieć negatywny wpływ na środowisko związku chemiczne, pozostając stale neutralne, nawet jeśli nie trafi do recyklingu.
(M.D)
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...