„2010 rok zaowocował wspólpracą z Serbią, a następnie Węgrami, gdzie w sieciach METRO Cash & Carry (w Polsce znane jako MAKRO) znajduje się pełna oferta produktowa naszej firmy" - mówi Katarzyna Gruszewska, specjalista ds.exportu firmy Abramczyk (na zdjęciu). - „W 2011 roku podpisaliśmy umowy ze słowackim Tesco, czeską siecią handlową Norma, oraz litewską siecią Norfa."
„Współpracujemy od kilku lat z siecią METRO Cash & Carry w Czechach i Słowacji. W kolejnym etapie planujemy także rozpocząć współpracę z sieciami handlowymi pozostałych państw UE" - dodaje Katarzyna Gruszewska. - „Aktualnie wdrażamy systemy zgodne z wymaganiami międzynarodowych certyfikatów IFS oraz BRC, które nie tylko umożliwią współpracę z niedostępnymi do tej pory dla nas sieciami handlowymi, ale także zwiększą naszą wiarygodność wśród pozostałych kontrahentów."
Popularność produktów marki Abramczyk na międzynarodowych rynkach widoczna była na jednych z największych targach branżowych "European Seafood Exposition" w Brukseli, podczas których firmowe stoisko odwiedziły setki zwiedzających z różnych stron świata.
(Maja Święcka)
tagi: Abramczyk ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...