Taki komunikat Cukier Królewski będzie przekazywał konsumentom podczas ruszającej w czerwcu pod hasłem „Podaj dalej", letniej akcji promującej ten produkt. Tetra Rex to odpowiedź na potrzebę konsumentów, jaką jest cukier do użycia również poza domem i właśnie jako produkt plenerowy, pojawi się w reklamie.
Na kampanię złożą się telewizyjne spoty m.in. w TVN, Polsacie i kobiecych kanałach tematycznych, a także reklama w prasie konsumenckiej - Gala, Party, Show oraz branżowej.
Cena detaliczna cukru drobnego białego w Tetra Rex ok. 5 zł
Cena detaliczna cukru drobnego trzcinowego w Tetra Rex ok. 9 zł
(M.D)
tagi: CUKIER POLSKI ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...