„Ciekawość to jedna z cech silnie kojarzonych z kobietami. Szczególnie młode kobiety w Polsce są ciekawe świata i życia, ciągle chcą próbować nowych rzeczy. Redd's jest blisko swoich konsumentek i interesuje się wszystkim tym, co kobiece. Dlatego w tym roku Redd's zachęci kobiety do odkrywania i pobudzania własnej ciekawości" - mówi Tomasz Kanton, brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej.
Nową kampanię reklamową zwiastuje 30-sekundowy spot TV pt. „Ciekawość pierwszy stopień do Redd'sa". Fabuła spotu luźno nawiązuje do postaci Czerwonego Kapturka, który wiedziony ciekawością trafia na szaloną imprezę w rytmie Redd's. Spot nakręcono w kwietniu b.r. w Kapsztadzie, stolicy Republiki Południowej Afryki; „wystąpiła" w nim między innymi wilczyca Fudge, która na planie pojawiła się razem ze swoim wilczym „mężem" - wilki są z natury monogamiczne i wiążą się na całe życie z jednym partnerem. Nie ma wątpliwości, że obecność na planie wilczego partnera sprawiła, że Fudge „zagrała" wyśmienicie. Niezwykle barwną i bogatą kolorystyką spotu zajęło się legendarne londyńskie studio The Mill.
W Polsce za koncepcję kreatywną spotu odpowiada agencja Grey Group. Kreacją limitowanych opakowań zajęła się agencja Dragon Rouge. Planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi zaś agencja Q&A Consulting.
(INFORMACJA HANDLOWA)
(M.D)
tagi: redds ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...