Advertisement

Kampanie i Promocje

KOTLIN promuje nowe ketchupy w Internecie

Środa, 18 maja 2011
W Internecie wystartowała  interaktywna kampania nowych ketchupów: rosyjskiego oraz czosnkowego, które - w ramach limitowanej edycji - poszerzyły ofertę marki KOTLIN (Agros-Nova) przed sezonem grillowym. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowych produktach oraz zachęcenie do ich spróbowania.

Kluczową rolę w kampanii pełni odświeżony serwis http://www.ketchupy.pl/, który wszystkim odwiedzającym gwarantuje doskonałą rozrywkę przy tworzeniu zabawnych filmów
z własnym udziałem. Proste w użyciu oprogramowanie umożliwia każdemu internaucie zagranie głównej roli w jednej z ketchupowych produkcji filmowych, a następnie opublikowanie filmiku, np. na Facebooku lub wysłanie linku do filmu znajomym.

Do odwiedzenia nowego serwisu http://www.ketchupy.pl/ zachęcają dowcipne, przyciągające uwagę banery reklamowe, wyświetlane w wielu popularnych serwisach, m. in.
na Facebooku, GaduGadu, Naszej Klasie, Demotywatorach, itp.

Serwis i banery, wykorzystywane w kampanii, przygotowała agencja interaktywna Golden Submarine, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

KOTLIN jest liderem rynku ketchupów w kanale tradycyjnym, i drugą marką
w kanale nowoczesnym. To również marka wysoko ceniona przez konsumentów. To uznanie i wysoką jakość ketchupów Kotlina potwierdziły ostatnio dwie prestiżowe nagrody, przyznane w oparciu o wskazania konsumentów: „Produkt roku". Wybór konsumentów" oraz „Dobry Produkt 2010".

Kotlin, który ma aktualnie w swojej ofercie aż dziewięć wariantów smakowych ketchupu, od pięciu lat regularnie wprowadza do oferty nowe unikatowe warianty smakowe ketchupów w ramach edycji limitowanych (in/out). Te najlepiej oceniane przez konsumentów, jak np. z piekła rodem, czosnek-bazylia, ziołowy do pizzy, hot-dog i kebab, zagościły na stałe w ofercie marki.

Te oryginalne propozycje, zawsze wspierane szeroko zakrojonymi aktywnościami promocyjnymi i reklamowymi, stanowią ciekawe uzupełnienie standardowej oferty produktowej sklepów detalicznych w okresie grillowym. Ubiegłoroczna dobra sprzedaż nowych wariantów, tj. ketchupu amerykańskiego (łączącego smak majonezu, warzyw i tradycyjnego ketchupu) oraz polskiego (smak pomidorów malinowych) również zaowocowała ich stałą obecnością w portfolio Kotlina.

Od początku bieżącego roku marka Kotlin, w wyniku wewnętrznej integracji w ramach Grupy została włączona do oferty Agros-Nova Sp. z o.o. i zyskała wsparcie kilkusetosobowego zespołu sprzedażowego Spółki, co z pewnością zaowocuje lepszym dotarciem z ofertą Kotlina do placówek detalicznych i hurtowni na terenie całego kraju.

(M.D)

tagi: kotlin ,