Kampanie i Promocje

Wilczek Frucio w Multikinie

Środa, 18 maja 2011
W maju rusza kampania promocyjna marki Frucio - deserków owocowych produkowanych przez Stovit Group. Akcja potrwa do końca sierpnia i odbędzie się wybranych Multikinach na terenie całego kraju.

Akcja obejmie sześć Multikin - Bydgoszcz, Wrocław Pasaż, Poznań Malta, Poznań Stary Browar, Warszawa Targówek i Złote Tarasy. Przy okazji premier filmów dla dzieci, m.in. „Kung Fu Panda 2", „Auta 2" czy „Kubuś Puchatek", zostaną wyświetlone spoty reklamowe przedstawiające zabawnego, radosnego Wilczka Frucia. W hali głównej kin zostaną zlokalizowane standy reklamowe, przy których mali miłośnicy „Frucia" będą mogli spotkać swojego ulubieńca. Kampanię wspierać będą degustacje prowadzone na terenie kin.

„Frucio w Multikinie" zachęca do regularnych zakupów zdrowego i pysznego musu „Frucio", który zjednuje sobie przychylność nie tylko dzieci i rodziców, ale też dystrybutorów i handlowców, którzy z pewnością zauważą rosnące zyski związane z marką „Frucio". Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki w grupach docelowych oraz skłonienie ich do spróbowania smakołyku Stovit Group. Kampania będzie wsparta działaniami PR.

Deserki owocowe „Frucio" to siedem owocowych smaków. Produkowane są na bazie świeżych, wyselekcjonowanych owoców jabłka, nie zawierają sztucznych barwników, aromatów i konserwantów. „Frucio" wzbogacony jest witaminą C, jest produktem bezglutenowym i niskokalorycznym. Stanowi zdrową alternatywę dla wysokokalorycznych przekąsek, takich jak batoniki czy ciasteczka.

(M.D)

 

tagi: stovit ,