Akcja obejmie sześć Multikin - Bydgoszcz, Wrocław Pasaż, Poznań Malta, Poznań Stary Browar, Warszawa Targówek i Złote Tarasy. Przy okazji premier filmów dla dzieci, m.in. „Kung Fu Panda 2", „Auta 2" czy „Kubuś Puchatek", zostaną wyświetlone spoty reklamowe przedstawiające zabawnego, radosnego Wilczka Frucia. W hali głównej kin zostaną zlokalizowane standy reklamowe, przy których mali miłośnicy „Frucia" będą mogli spotkać swojego ulubieńca. Kampanię wspierać będą degustacje prowadzone na terenie kin.
„Frucio w Multikinie" zachęca do regularnych zakupów zdrowego i pysznego musu „Frucio", który zjednuje sobie przychylność nie tylko dzieci i rodziców, ale też dystrybutorów i handlowców, którzy z pewnością zauważą rosnące zyski związane z marką „Frucio". Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki w grupach docelowych oraz skłonienie ich do spróbowania smakołyku Stovit Group. Kampania będzie wsparta działaniami PR.
Deserki owocowe „Frucio" to siedem owocowych smaków. Produkowane są na bazie świeżych, wyselekcjonowanych owoców jabłka, nie zawierają sztucznych barwników, aromatów i konserwantów. „Frucio" wzbogacony jest witaminą C, jest produktem bezglutenowym i niskokalorycznym. Stanowi zdrową alternatywę dla wysokokalorycznych przekąsek, takich jak batoniki czy ciasteczka.
(M.D)
tagi: stovit ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...