Oba nowe sklepy zostały zbudowane według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Intermarché Super w Lesznie liczy 2773 mkw. a w Zamościu 1636 mkw. powierzchni sprzedaży. Obie placówki oferują mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. W sklepach znajdują się również wędzarnie, dzięki czemu klienci mogą zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.
W Intermarché w Lesznie zatrudnienie znalazło około 80 osób, a w Zamościu 55 osób. Na terenie leszczyńskiego sklepu funkcjonuje 15, a zamojskiego 9 kas. To, co wyróżnia oba Intermarché wśród lokalnej konkurencji to szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 900 wyróżnionych jest certyfikatem Selection - gwarancją najwyższej jakości. Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem - wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Produkty własne Grupy Muszkieterów są tańsze od marek konkurencyjnych średnio o 20%. Ponadto tylko w supermarketach Intermarché, oprócz towarów z tzw. średniej półki dostępne są również produkty delikatesowe z Francji. W ofercie znajdują się także produkty bio i ekologiczne.
Niepodważalnym atutem nowych Intermarché jest lokalizacja w centrach o dużym zasięgu i potencjale handlowym .Galeria Leszno jest największym obiektem handlowym w mieście i regionie z powierzchnią najmu 32 000 mkw. Na terenie centrum znajduje się też pierwsze wielocalowe kino w mieście - Cinema 3D. Galeria Twierdza w Zamościu jest również zdecydowanym liderem, jako jedyne centrum z tak bogatą ofertą. Architektonicznie galeria wpisuje się w dzielnicę w jakiej została ulokowana. Projekt nawiązuje do najlepszych tradycji modernizmu. W całym centrum znajdzie się docelowo prawie 80 sieciowych marek.
(M.D)
tagi: intermarche ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...