W konkursie mogą uczestniczyć klienci supermarketów Groszek, którzy kupią co najmniej jeden produkt marki Coca Cola oraz dowolny artykułu marki Unilever z aktualnej gazetki promocyjnej, a następnie za pomocą SMS wyślą zgłoszenie udziału w loterii. „Z Groszkiem w świat!" to już kolejny konkurs organizowany przez sieć w tym roku.
"Uruchamiamy akcje marketingowe, które zachęcają klientów do dokonywania zakupów właśnie w sieci Groszek i w efekcie pomagają naszym franczyzobiorcom w walce z konkurencją. W ramach organizowanych konkursów w pierwszym kwartale tego roku codziennie, przez niemal sześć tygodni, rozdawaliśmy klientom atrakcyjne nagrody m.in. sprzęt AGD, ekspresy do kawy, kamery oraz konsole PlayStation" - mówi Paweł Wardziński, dyrektor zakupu sieci Groszek.
W ramach trwającej loterii "Z Groszkiem w świat!" sieć rozda aparaty fotograficzne oraz bony na podróż do wybranego kraju. Nagrodą główną w ogólnopolskiej loterii Groszka jest samochód Fiat Bravo. Łączna wartość nagród wynosi ponad 100 tysięcy złotych. Do wzięcia udziału w loterii zachęcają spoty reklamowe emitowane w Radiu ZET. Promocja "Z Groszkiem w świat!" potrwa do 26 maja.
(Maja Święcka)
tagi: Groszek ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...