Badanie przeprowadzone na zlecenie Lidl w dniach 19-21.04. przez Instytut MillwardBrown SMG KRC wykazało również, że konsumenci chwalą sobie „bogatą ofertę smacznych i zdrowych produktów" (71% ankietowanych) oraz „ciekawą ofertę artykułów codziennego użytku o najwyższej jakości w bardzo korzystnej cenie" (67%).
„Opinia przedstawicieli lokalnych społeczności konsumenckich jest dla nas niezwykle ważna" - mówi Anna Biskup reprezentująca sieć Lidl Polska. - „Tak wysokie wyniki upewniają nas, że nowy sklep Lidl na mapie kraju jest pozytywnie przyjmowany przez mieszkańców. Tym bardziej cieszy nas, że dzieje się to w tak dużym mieście jak Łódź, w którym oferta handlowa jest bez porównania bogatsza niż w mniejszych miejscowościach."
Nowy sklep Lidl w Łodzi będzie miał powierzchnię 1200 metrów kwadratowych, a dzięki jego działalności powstanie około 30 etatów, obejmujących stanowiska pracowników sklepu, jak również kadrę kierowniczą. Sklep będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00-21.00 oraz w niedzielę w godzinach 9.00-18.00. Otwarciu sklepu towarzyszyć będzie specjalna promocja wybranych produktów.
Jak w przypadku pozostałych placówek sieci Lidl, tak i w nowym sklepie klienci mogą spodziewać się ciekawych, cotygodniowych promocji, m.in. produktów kuchni azjatyckiej i francuskiej, mody wakacyjnej czy też kosmetyków i chemii gospodarczej, reprezentujących oryginalne marki Lidl, których obecnie jest ponad 200.
(M.D)
tagi: lidl ,
Łukasz Chałaczkiewicz awansował na Dyrektora Generalnego...
Planowana przez rząd podwyżka akcyzy na alkohol – o 15% w...
Z początkiem września stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży...
Inflacja to dziś największa obawa liderów biznesu –...
Eksperci przewidują dalszy wzrost popularności tej formy...
Nasilają się konflikty na wsi wraz z napływem nowych...
Główny Inspektor Pracy ocenia projekt pozytywnie, widząc w...
Forum Obywatelskiego Rozwoju (FOR) alarmuje: projekt ustawy o...