Będąc jednym z prekursorów na polskim rynku w branży operatorów spożywczych od początku maja 2011 roku firma wprowadziła szereg zmian wizerunkowych i funkcjonalnych na stronie http://www.e-piotripawel.pl/. Sieć "Piotr i Paweł" stawia przed sobą ambitne plany co do obrotów w roku 2011. Szacuje się, iż w największym pod względem udziału regionie warszawskim obroty sklepu internetowego "Piotr i Paweł" wyniosą ponad 25 mln, co powinno umocnić pozycję sieci "Piotr i Paweł", jako lidera sprzedaży internetowej w Warszawie.
O możliwości osiągnięcia takiego wyniku świadczy fakt, iż w pierwszych czterech miesiącach tego roku obrót i ilość zamówień w tym regionie wzrosła o 50% w stosunku do roku ubiegłego. Podobną dynamikę odnotowywuje się w pozostałych lokalizacjach, gdzie realizowana jest usługa e-zakupów "Piotr i Paweł".
(Maja Święcka)
Łukasz Chałaczkiewicz awansował na Dyrektora Generalnego...
Planowana przez rząd podwyżka akcyzy na alkohol – o 15% w...
Z początkiem września stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży...
Inflacja to dziś największa obawa liderów biznesu –...
Eksperci przewidują dalszy wzrost popularności tej formy...
Nasilają się konflikty na wsi wraz z napływem nowych...
Główny Inspektor Pracy ocenia projekt pozytywnie, widząc w...
Forum Obywatelskiego Rozwoju (FOR) alarmuje: projekt ustawy o...