Od stycznia do kwietnia otwarto 3 nowe placówki - pierwsza otwarta 30.03. to czwarty sklep (932 mkw.) w Gdańsku zlokalizowany przy ul. Nieborowskiej 8, druga to sklep (1178 mkw.) w Bolesławicach k/Słupska otwarty 8 kwietnia i trzecia otwarta 16 kwietnia placówka to drugi sklep (818 mkw.) w Szczecinie.
Sieć wprowadza również nowe rozwiązania funkcjonalne i wizualne w sklepach np. nowa markiza w dziale warzyw i owoców, nowe koszyki ze specjalnymi wózkami. Ruszyła i trwa nowa kampania „Z miłości do Świeżości" a w tym dwie duże akcje promocyjne z cyklu „Tygodni Świeżości" tematycznie związane z asortymentem ryb, serów. Zrealizowano także specjalną akcję „Tydzień kobiet". Wkrótce nowe otwarcia i nowe działania.
(M.D)
tagi: piotr i paweł ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...