"Naszym celem jest poszerzenie grona klientów, ceniących nie tylko tradycję ale także jakość produktów, sprzedawanych za rozsądną cenę" - mówi Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria S.A. - "Szczególny nacisk kładziemy nie tylko na wygląd ale także na jakość naszych produktów, z których sukcesywnie eliminujemy konserwanty, glutaminian sodu oraz sztuczne barwniki."
Powyższe zmiany dotyczące składu produktów zastosowano już w galaretkach, kisielach, budyniach i kremach do tortów. Aktualnie Cykoria wprowadza na rynek serię „zdrowych" mieszanek przypraw, nie zawierających konserwantów. W pierwszej kolejności na rynku pojawią się nowe przyprawy do grilla i kurczaka, z nowym opakowaniem typu stabilo, pozwalającym zachować zarówno smak jak i aromat przypraw oraz ułatwiającym otwieranie i zamykanie torebki.
W kolejnych miesiącach zostaną wprowadzone zdrowe zupy z warzywami oraz przyprawy do żeberek, karkówki, a także udek i skrzydełek z kurczaka, z użyciem których będzie można przygotować mięso na trzy sposoby: tradycyjnie na patelni, w woreczku oraz w naczyniu.
(Maja Święcka)
tagi: Cykoria ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...