Reklama angażuje widza i jego wyobraźnię. Bohater filmu reklamowego znajduje się w trudnej sytuacji, jednak ma w dłoni Pawełka jest więc pewien, że sobie poradzi. Spot nie pokazuje gotowego rozwiązania, zostawiając otwarte zakończenie. Humorystyczny sposób przedstawienia całej sytuacji sprawia, że konsumentowi nasuwa się wiele, mniej lub bardziej oczywistych, pomysłów na wyjście z opresji.
Celem działań promocyjnych Pawełka, jest odświeżenie wizerunku i zwiększenie atrakcyjności marki w oczach młodych ludzi (25-35 lat). Dla ludzi optymistycznie patrzących na świat, żyjących aktywnie, szukających pozytywnego impulsu w sytuacjach, które zaskakują i wymagają kreatywnego rozwiązania.
Kampania marki Pawełek została przygotowana wielokanałowo, w oparciu o media najczęściej konsumowane przez grupę docelową. Telewizja jako medium o największym zasięgu, inicjuje tę kampanię, ale będzie ona również silnie wspierana działaniami w Internecie. Już od 15 kwietnia rozpocznie się głosowanie na najlepszą końcówkę spotu na stronie http://www.pawelek.pl/ . Internauci, którzy w ciekawy sposób opiszą, dlaczego wybrali właśnie to zakończenie, mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Działania te zachęcają konsumentów do dialogu z marką i współtworzenia stylu i języka komunikacji. Wykorzystane w tym celu zostaną również media społecznościowe. Dodatkowo kampania zostanie wsparta materiałami POS oraz działaniami PR.
Kampanię przygotowała agencja Red8 Advertising, która stworzyła strategię komunikacji i spot telewizyjny oraz Red8 Digital i Red8 Social Media, które to agencje odpowiadają za całość działań w sieci. Media zakupił Dom Mediowy ZenithOptimedia. Za działania PR odpowiada Agencja 24/7 PR.
(Maja Święcka)
tagi: Wedel ,
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...