Badanie zostało przeprowadzone przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego w Warszawie, a patronat i wsparcie merytoryczne zapewnił Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Dobry Produkt to profesjonalny i rzetelnie przeprowadzony program badawczy dot. aktualnych postaw i preferencji konsumentów, zrealizowany na próbie 850 gospodarstw domowych w 5 największych polskich miastach.
Przyznanie tego zaszczytnego tytułu to kolejny dowód na zaufanie, jakim konsumenci darzą markę Indykpol, za którą stoi gwarancja jakości i doskonałego smaku.
(maj)
tagi: Indykpol ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...