Celem modyfikacji funkcjonującego logotypu Galerii Przymorze jest poprawa jego strony graficznej i wizualnej. W nowym logotypie, który bazuje na liternictwie używanym w poprzedniej wersji, zmieniono kolorystykę napisów oraz dodano niebieskie tło.
„Mamy nadzieje, że wprowadzone zmiany odświeżą i unowocześnią wizerunek Galerii Przymorze. Chcemy, aby nasze Centrum kojarzono jako miejsce, które jest synonimem udanych zakupów oraz aktywnego spędzania czasu. Uniwersalna i prosta forma logotypu sprawia, iż jest ono łatwym do zapamiętania znakiem, który w celach promocyjnych będzie wykorzystywany zarówno w Centrum, jak i na zewnątrz" - mówi Anna Różańska-Baca, Senior Negotiator w firmie King Sturge, która prowadzi rekomercjalizację Galerii Przymorze.
Dzięki wprowadzonym zmianom, Galeria Przymorze zyskała nowoczesny logotyp, który odświeża wizerunek Centrum. Zmodyfikowane logo w pierwszej kolejności pojawi się w materiałach reklamowych przygotowywanych przez Galerię. W późniejszym terminie, etapami wymieniane będzie na elewacji Centrum oraz stałych nośnikach.
(Maja Święcka)
tagi: Galeria Przymorze ,
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Żabka Polska, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zdobyła...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...