Celem modyfikacji funkcjonującego logotypu Galerii Przymorze jest poprawa jego strony graficznej i wizualnej. W nowym logotypie, który bazuje na liternictwie używanym w poprzedniej wersji, zmieniono kolorystykę napisów oraz dodano niebieskie tło.
„Mamy nadzieje, że wprowadzone zmiany odświeżą i unowocześnią wizerunek Galerii Przymorze. Chcemy, aby nasze Centrum kojarzono jako miejsce, które jest synonimem udanych zakupów oraz aktywnego spędzania czasu. Uniwersalna i prosta forma logotypu sprawia, iż jest ono łatwym do zapamiętania znakiem, który w celach promocyjnych będzie wykorzystywany zarówno w Centrum, jak i na zewnątrz" - mówi Anna Różańska-Baca, Senior Negotiator w firmie King Sturge, która prowadzi rekomercjalizację Galerii Przymorze.
Dzięki wprowadzonym zmianom, Galeria Przymorze zyskała nowoczesny logotyp, który odświeża wizerunek Centrum. Zmodyfikowane logo w pierwszej kolejności pojawi się w materiałach reklamowych przygotowywanych przez Galerię. W późniejszym terminie, etapami wymieniane będzie na elewacji Centrum oraz stałych nośnikach.
(Maja Święcka)
tagi: Galeria Przymorze ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...