Nagroda „Retailer of the Year 2010 - wybrany przez dostawców" przyznana została podczas spotkania polskiej branży detalicznej „Poland & CEE Retail Summit", w którym udział wzięło ponad 400 przedstawicieli polskiej branży detalicznej: producentów, dostawców usług oraz ponad 100 reprezentantów sieci handlowych.
Celem nagrody było wyróżnienie sieci detalicznych oraz hurtowych działających w poszczególnych formatach na polskim rynku, z którymi współpracę producenci sektora FMCG oceniają jako niosącą najwięcej korzyści.
Chata Polska została doceniona m.in. za współpracę w ramach łańcucha dostaw, współdziałanie przy rozwoju biznesu w zakresie zarządzania kategorią, wspólne opracowywanie strategii i akcji promocyjnych oraz działania promocyjne sieci, jak i kontakt z zespołem współpracującym z firmami po stronie sieci.
Respondenci docenili także sieć za innowacyjność i estetykę powierzchni sprzedaży, co ma szczególne znaczenie w przypadku Nowej Chaty Polskiej.
Badanie, które wyłoniło zwycięzców w poszczególnych kategoriach, zostało przeprowadzone przez renomowaną firmę badawczą Nielsen na reprezentatywnej grupie producentów FMCG.
„W imieniu własnym oraz zespołu specjalistów Chaty Polskiej, chciałbym bardzo gorąco podziękować dostawcom i producentom, którzy oddali głosy na Chatę Polską i przyczynili się do otrzymania przez naszą sieć tak zaszczytnego wyróżnienia. Dołożymy wszelkich starań, by udowodnić naszym partnerom, że w pełni zasłużyliśmy na tytuł „Retailer of the Year 2010 - wybrany przez dostawców" - mówi Adam Plackowski, Dyrektor Generalny Chaty Polskiej.
(M.D)
tagi: chata polska ,
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...