"Istnieją już oficjalne profile HARIBO m.in. niemiecki, angielski francuski, a teraz czas na Polskę" - mówi Beata Falińska, Marketing Manager HARIBO Sp. z o.o.
Główna strategia profilu HARIBO polega na tym, że będzie on prowadzony przez misie z flagowego produktu marki - Złote Misie. Czerwony, Zielony, Żółty i reszta to niezła paczka Misiów! Każdy z nich ma swoją osobowość, swoje preferencje i opinie. Profil „Podobasz MISIE HARIBO" jest dla nich miejscem, gdzie mogą się dzielić swoimi doświadczeniami, żartami, rozterkami, a przy okazji dostarczyć dużo rozrywki fanom.
"Celem naszego profilu na portalu Facebook jest skupienie społeczność fanów HARIBO i umożliwienie im osobistego kontaktu z paczką Misiów poprzez dyskusje, zgadywanki, konkursy i zabawy. Na profilu użytkownicy będą mogli znaleźć różnego rodzaju treści multimedialne, m.in. archiwalne reklamy produktu, filmiki prezentujące proces produkcji żelków i wiele innych. Chcemy dać naszym fanom szansę na odwiedzenie, a także tworzenie kolorowego Świata HARIBO" - dodaje Beata Falińska.
Profil HARIBO został przygotowany przez Instytut Rozwoju Reklamy. Agencja od stycznia 2011 odpowiada za kreację i realizację wszystkich projektów ATL i BTL oraz komunikację w mediach interaktywnych dla marki HARIBO i MAOAM.
(Maja Święcka)
tagi: Haribo ,
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...