Według The Superbrands Ltd., globalnej organizacji stworzonej z myślą o promowaniu i nagradzaniu sukcesów marek „Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej branży. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne lub fizyczne korzyści, które (...) stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi".
Przedstawiciele Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci Biedronka oraz Auchan Polska, operatora hipermarketów Auchan, statuetki odbiorą już po raz drugi. Ta ostatnia marka będzie w tym roku świętować 15 -lecie uruchomienia pierwszego sklepu w Polsce i 50 rocznicę istnienia grupy Auchan.
Po raz trzeci tytuł Superbrand przypadł Centrum Wina, jednemu z czołowych krajowych importerów
i dystrybutorów win wysokogatunkowych, pierwsze statuetki odbiorą: Carrefour i luksusowe centra handlowe Klif, budujące swoją pozycję na bogatej ofercie sklepów prestiżowych marek, wysokiej jakości obsługi i komforcie zakupów.
Studia przypadku marek trafiły do towarzyszącego każdej edycji programu Albumu Superbrands, który na świecie ma opinię „biblii brandingu".
Dotychczas w Polsce odbyło się pięć edycji projektu Superbrands. Jego organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami tegorocznej edycji są: Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Stratosfera, ThinkTank, Young & Rubicam Brands, BAV Consulting, Dragon Rouge, Ipsos, Heureka i PRoto.
(M.D)
tagi: superbrands ,
W maju br. liczba wniosków dotyczących zamknięcia...
Marka HELIO została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta...
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Przedsiębiorcy apelują o doprecyzowanie przepisów...
Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...