Zawsze w tym samym dniu tygodnia, o tej samej porze - lodowóz zatrzymuje się w tym samym miejscu. Ten specyficzny rodzaj handlu lodami, zamrożonymi ciastami oraz mrożonymi daniami gotowymi przyjął się w Polsce. Nie ma minimalnych limitów zakupowych. Nie ma wymogu posiadania kart czy rejestracji. Nie ma dodatkowych opłat. Wszystko jest doskonale zmrożone. Pod domem.
Obecnie kilka firm prowadzi działalność tego typu. Jednak tylko FAMILY FROST działa w większej skali - wykorzystując ponad 100 sklepów-samochodów. Duży rynek, potencjał wzrostu konsumpcji lodów i wygoda dostaw lodów i mrożonek - bezpośrednio do domu sprawiają, że FAMILY FROST równolegle z obsługą swojego tradycyjnego systemu planuje poszerzenie działalności o system sprzedaży internetowej. Obecnie FAMILY FROST rozwija się na zasadach franczyzy.
(maj)
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...