W projekcie zaakcentowano rolę ważnego składnika piwa - chmielu - poprzez stworzenie 7 mini plantacji. To wyjątkowy i prawdopodobnie do tej pory jedyny w Polsce projekt, który wykorzystuje roślinę jako element ekspozycji w przestrzeni miejskiej.
Dzięki niemu konsumenci Warki dowiedzieli się jak ciekawą rośliną jest chmiel, który w piwie decyduje o goryczce, jak wygląda proces jego wzrostu i co najistotniejsze - jak ważna jest rola człowieka w procesie pielęgnacji i ochrony tej wyjatkowej rośliny przed czynnikami atmosferycznymi.
Do projektu wybrano 7 lokalizacji w różnych miastach Polski . Cechowało je natężenie ruchu pieszego oraz odpowiednia powierzchnia dla konstrukcji. Istotne było również, aby przechodnie odwiedzając Miejskie Plantacje regularnie mogli obserwować przyrost chmielu.
Aktywność cieszyła się zainteresowaniem już od momentu montażu konstrukcji. Według szacunków w czasie trwania projektu w okolicy Miejskich Plantacji Chmielu Warki przemieściło się ok. 23 mln osób.
(M.D)
tagi: warka ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...