Produkowane przez Kraft Foods ciasteczka Oreo są umieszczone na ekspozytorze nad kasą fiskalną, a specjalny plakat informuje o ich promocyjnej cenie - 2,89 zł. W równie widocznym dla klientów saloników prasowych i Top-Pressów miejscu, na ladzie obok kasy, znajduje się bilonownica z kredkami do oczu Clara Veritas, firmy Luxor. Kredki, w kolorach czarny, biały i brązowy, oferowane są w dwóch cenach - 6,95 i 10,95 zł.
„Podobne akcje promocyjne na ekspozytorach i bilonownicach prowadzimy w punktach sprzedaży naszych sieci od kwietnia 2010 roku" - mówi Piotr Lech z Departamentu Sieci Własnej Kolportera. - „Producenci sprawdzają dzięki temu, jak duże jest zainteresowanie klientów ich wyrobami. Do tej pory testowaliśmy w ten sposób kabanosy i kilka rodzajów słodyczy."
Do sieci własnych Kolportera należy ponad 800 saloników prasowych oraz ponad 50 salonów Top-Press. Akcja promująca ciasteczka Oreo i kredki kosmetyczne Clara Veritas odbywa się we wszystkich punktach sprzedaży.
(maj)
tagi: Kolporter ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...