Wszystko zaczyna się od czystej kartki... Znane i popularne smaki Hortex komponuje z nowymi, bardziej wyszukanymi. Do nowego soku wybrane zostały soczyste rubinowe grejpfruty i połączono je z naturalną słodyczą aromatycznego pomelo. W ten sposób powstał wyjątkowy grejpfrutowy smak, lecz z pełną aromatu, słodką nutą. Tę wyjątkową, harmonijną kompozycję odnajdziemy w nowym wariancie soku Hortex Słodkie Grejpfruty.
Tworząc z pasją, Hortex wspiera młodych artystów, dlatego podobnie jak w poprzednich edycjach, reklamie towarzyszy optymistyczna piosenka w wykonaniu kolejnej wokalistki odkrytej przez Hortex.
Kampania obejmie ogólnokrajowe i tematyczne stacje telewizyjne. 30- sekundowy spot pt. „Hortex - Poczuj smak pasji" będzie emitowany m.in. w TVP, Polsacie, TVN, TVN Style, TVN 24, Animal Planet, Polsat Cafe. Potrwa kilka tygodni. Dodatkowo wprowadzeniu Hortex Słodkie Grejpfruty towarzyszą działania w mediach społecznościowych (facebook i youtube) oraz wsparcie BTL.
(Maja Święcka)
tagi: Hortex ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...