Kampanie i Promocje

Hortex. Poczuj smak pasji!

Czwartek, 31 marca 2011
Od lat Hortex słynie z produktów stworzonych z najlepszych owoców i warzyw, najwyższej jakości i perfekcji wykonania... Jednak, aby powstały rzeczy naprawdę wyjątkowe potrzeba czegoś jeszcze: zaangażowania, wyobraźni i pasji tworzenia. Ruszyła trzecia odsłona kampanii marki Hortex pt. Poczuj Smak Pasji. Po raz kolejny Bohater udaje się w podróż w poszukiwaniu odpowiedzi na nurtujące go pytanie... Tym razem zastanawia się „Jak stworzyć słodki sok z grejpfrutów?"

Wszystko zaczyna się od czystej kartki... Znane i popularne smaki Hortex komponuje z nowymi, bardziej wyszukanymi. Do nowego soku wybrane zostały soczyste rubinowe grejpfruty i połączono je z naturalną słodyczą aromatycznego pomelo. W ten sposób powstał wyjątkowy grejpfrutowy smak, lecz z pełną aromatu, słodką nutą. Tę wyjątkową, harmonijną kompozycję odnajdziemy w nowym wariancie soku Hortex Słodkie Grejpfruty.

Tworząc z pasją, Hortex wspiera młodych artystów, dlatego podobnie jak w poprzednich edycjach, reklamie towarzyszy optymistyczna piosenka w wykonaniu kolejnej wokalistki odkrytej przez Hortex.

Kampania obejmie ogólnokrajowe i tematyczne stacje telewizyjne. 30- sekundowy spot pt. „Hortex - Poczuj smak pasji" będzie emitowany m.in. w TVP, Polsacie, TVN, TVN Style, TVN 24, Animal Planet, Polsat Cafe. Potrwa kilka tygodni. Dodatkowo wprowadzeniu Hortex Słodkie Grejpfruty towarzyszą działania w mediach społecznościowych (facebook i youtube) oraz wsparcie BTL.

(Maja Święcka)

tagi: Hortex ,