Celem akcji opatrzonej hasłem „Dbamy o Ziemię" jest promowanie wśród klientów Rossmanna zasad ekologii, a szczególnie prawidłowego składowania zużytych baterii, które są dużym obciążeniem dla środowiska naturalnego. Akcja promowana jest na bilboardach w największych polskich miastach, a także kampaniach reklamowych na antenach takich stacji radiowych jak: Program 3 Polskiego Radia, RMF FM, Radio ZET, Eska, Plus, Tok FM, Planeta oraz poprzez kampanie sms. Ponadto obszerne informacje na temat akcji publikuje należący do Rossmanna portal doradczy Rossnet.pl.
Akcja „Dbamy o ziemię" trwa do 30 marca.
(maj)
tagi: Rossmann ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...