Dzieci wbiegające do domu niczym stado dzikich koni? Koledzy męża siejący spustoszenie jak średniowieczni rycerze? A może eksperymenty w kuchni, których konsekwencje można porównać do nadchodzącej trąby powietrznej? Spot reklamowy 3M Poland w metaforyczny sposób pokazuje jakie sytuacje czekają na nas codziennie w domu. W każdym przypadku można jednak liczyć na pomoc Primy, z którą codzienne porządki stają się prostsze, a my możemy się cieszyć beztroskim czasem spędzonym w gronie najbliższych.
„Celem naszej kampanii jest zwrócenie uwagi na to, że porządki są wpisane w naszą codzienność, a przy użyciu produktów np. marki Prima czynności związane z utrzymaniem czystości w domu mogą okazać się nawet przyjemnością" - mówi Agnieszka Szurała, Senior Koordynator ds. marketingu w dziale Home Care 3M Poland.
Kampania reklamowa 3M obejmie swoim zasięgiem wszystkie ogólnopolskie stacje telewizyjne takie jak: TVN, Polsat, czy główne programy TVP. Spoty pojawią się także na kanałach tematycznych tych stacji oraz na kanałach dostępnych w ramach pakietu AT Media.
Za przygotowanie kreacji i strategii kampanii odpowiadała agencja Euro RSCG 4D, a za realizację spotu dom produkcyjny Dynamo. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.
(M.D)
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...