Wyróżnienie przyznała redakcja Forum Biznesu, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej, na podstawie ogólnopolskich Badań Postaw i Preferencji Konsumenckich, przeprowadzonych w pięciu największych miastach w Polsce (Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu), przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego.
Celem badania było wyłonienie najlepszych i najpopularniejszych produktów, cieszących się zaufaniem, dobrą opinią oraz wskazanie produktów najchętniej kupowanych i polecanych przez konsumentów.
Badanie zostało zrealizowane pod patronatem i opieką merytoryczną Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk oraz Dziennika Gazety Prawnej. Gala wręczenia medali Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich „Dobry Produkt 2010 - Wybór Konsumentów" odbyła się wczoraj (22.03) w hotelu Polonia Palace w Warszawie.
Agros-Nova jest liderem rynku ketchupów w Polsce. Jej udziały sięgają 28,5% (AC Nielsen, wartościowo, średnia za okres: sierpień 2010 - styczeń 2011 r.). Obok marki Kotlin, producent ma w swoim portfolio także ketchupy marki Włocławek.
(M.D)
tagi: agros nova ,
Rada Nadzorcza TiM S.A. powołała z dniem 12 czerwca 2024 roku...
Związek Polskich Przetwórców Mleka z dużą satysfakcją...
Jedna z największych marek europejskiego modern convenience...
Zdaniem ekonomistów, wprowadzona niedawno w Ukrainie ustawa...
Europejski Bank Centralny obniży stopy procentowe o 25 pb...
W I kw. br. blisko 16% wniosków dotyczących założenia...
W Polsce działalność innowacyjną prowadzi blisko 35 proc...
Większość rolników nie decyduje się na ich ubezpieczenie...