Spółdzielnia Mleczarska „Ostrołęka" tytuł „ Jakość roku 2010" zawdzięcza wysokim standardom stosowanych procedur, jak również przyjętej polityce jakości. Ponadto jest pozytywnie odbierana przez klientów, oraz bardzo dba o wysoki stopień zaangażowania pracowników w osiąganie celów.
SML „Ostrołęka" nieustannie dąży do optymalizacji pracy, zwiększając efektywność oraz wydajność, jednocześnie dbając o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość oferowanych produktów oraz usług.
„Jestem zaszczycony i bardzo szczęśliwy z powodu przyznania SML "Ostrołęka" tytułu „Jakość roku 2010" Jest to dla nas potwierdzenie wysokiej jakości wytwarzanych produktów, jak również naszego projakościowego sposobu myślenia w kreowaniu wizerunku marki" - mówi Tomasz Krajanowski, Dyrektor sprzedaży i marketingu SML „Ostrołęka".
„Jakość roku 2010" to największy w Polsce konkurs projakościowy organizowany przez Agencję Public PR, wydawcę m.in. Biznes Raportu, dodatku informacyjno-promocyjnego do Dziennika Gazety Prawnej. Celem konkursu jest promocja jakości oraz wysokich standardów w działalności gospodarczej, jak również udoskonalanie wizerunku firm, oraz popularyzowanie projakościowego sposobu myślenia.
(M.D)
tagi: sml ostroleka ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...