Nieskategoryzowane

Drogerie Laboo – już 40 sklepów w sieci

Środa, 23 marca 2011
Nowoczesna sieć drogerii Laboo powiększyła się od początku roku o kolejne 15 sklepów i liczy już ponad 40 punktów sprzedaży w całej Polsce. Zainteresowanie Laboo cały czas rośnie, coraz więcej właścicieli niezależnych, dobrych drogerii przekonuje się o zaletach nowatorskiego projektu opartego na współwłasności.

Laboo to nowatorska sieć drogerii oparta na formule współwłasności. Jest to forma prawna stosunkowo nowa na rynku i wśród sklepów drogeryjnych jest ona unikalna. W odróżnieniu od innych  obecnych form zmierzających do konsolidacji ta daje jej uczestnikom realny wpływ na kształt sieci. Jednocześnie przystąpienie do niej nie wymaga wnoszenia opłat licencyjnych czy tych na fundusz marketingowy. Nie oznacza to jednak, iż udziałowcy pozbawieni są wsparcia marketingowego. Wręcz przeciwnie. W drogeriach Laboo regularnie wydawane są gazetki reklamowe, przygotowywane plakaty, czy prowadzone innego rodzaju aktywności marketingowe. Porównanie przykładowych zalet i wad projektu Laboo w stosunku do najpopularniejszych w Polsce formatów sieciowych - franczyzy i grupy zakupowej - przedstawia poniższa tabela:

 

 

 

Projekt Laboo

Franczyza

Grupa zakupowa

Opłata licencyjna

nie

tak

nie

Opłata na fundusz marketingowy

nie

tak

nie

Unifikacja - Książka standardów i procedur

tak

tak

nie

Wspólny szyld (Znak towarowy)

tak

tak

nie

Rady Doradcze

tak

tak

nie

Zunifikowane warunki handlowe

tak

tak/nie

tak

Udział w zyskach

tak

nie

nie

Szkolenia

tak

tak/nie

nie

Marketing zewnętrzny

tak

tak

nie

Marketing wewnętrzny

tak

tak

nie

 

 

W marcu uruchomiona została także nowa strona internetowa pod adresem http://www.drogerielaboo.pl/ Oprócz podstawowych informacji o sklepach sieci, można tam znaleźć m.in. regularnie aktualizowanego bloga z poradami kosmetycznymi i aktualną gazetkę promocyjną.

"Pierwsza część nowej strony skierowana jest do konsumentów" - mówi Józef Jadach, Prezes Zarządu Laboo Sp. z o.o. (na zdjęciu). - "Możemy tam znaleźć aktualną ofertę promocyjną, wyszukiwarkę najbliższej drogerii, prowadzony przez profesjonalistkę blog z poradami kosmetycznymi. Internauci mogą też odbyć wirtualny spacer po sklepie wchodzącym w skład sieci. W ramach bloga oferujemy  również wyjątkową atrakcję - Wirtualny Makijaż. Raz w miesiącu wybrana osoba może obejrzeć na łamach bloga graficzną symulację swojego profesjonalnego makijażu dobranego specjalnie do wybranej okazji i kreacji."

Drugą istotną funkcjonalnością nowego serwisu internetowego jest część związana z komunikacją wewnętrzną sieci. Wszyscy jej uczestnicy posiadają indywidualne konta i po zalogowaniu mają dostęp do bazy wiedzy, narzędzi i instrukcji związanych z bieżącym prowadzeniem biznesu.

(Maja Święcka)

tagi: Navo ,