Jaka jest nowa Delecta?
Współczesna, innowacyjna - na poziomie koncepcji produktowych, naturalna i gwarantująca sukces kulinarny za każdym razem - taka jest nowa Delecta, komunikowana w kampanii wizerunkowej, z produktowym kontekstem linii wypieków CHOCO.
Adresatem działań na łamach prasy i telewizji są kobiety z grupy wiekowej 25-49 lat, aktywne zawodowo, skoncentrowane nie tylko na życiu rodzinnym, ale także na własnej aktywności i rozwoju.
Koncept „małego odkrywcy"
Koncept repozycjonujący markę Delecta oparto na wartościach skoncentrowanych wokół dziecięcości, radości odkrywania nowych wrażeń, smaków i zapachów. Delecta, jako towarzysz wspólnego odkrywania, poszukiwania rozwiązań i zabawy, dostarcza produktów prostych w przygotowaniu oraz pomysłów, które bez obaw można realizować wspólnie z dziećmi.
Jeżowa rodzina
Platforma komunikacyjna, jaką przyjęto w zrealizowanych spotach telewizyjnych wykorzystuje postaci... jeżowej rodziny, której członkowie - mama, tata, córka i syn - reprezentują zestaw cech, typowych dla przedstawicieli przeciętnej polskiej familii. Postacie jeży, realistycznie wyrenderowane w technice 3D, podglądają świat ludzi i komentują go w humorystyczny sposób. Badania, przeprowadzone na grupie celowej, na etapie prac koncepcyjnych nad wyborem „jeżowej" platformy komunikacyjnej, pokazały, że jest ona bardzo dobrze zrozumiana i kojarzona z rodzinną i ciepłą atmosferą.
Dlaczego jeże?
"Za wyborem platformy "JEŻE" przemawiała przede wszystkim wysoka atrakcyjność i wyróżnialność konceptu na tle rzeczywistości konkurencyjnej. Niewątpliwie, jej silną stroną jest także duża pojemność formatu, obejmująca nie tylko przekazywane treści/produkty, ale także możliwość eksploatacji na różnych nośnikach, co, w efekcie, przełoży się na masowość komunikatu. - wyjaśnia Monika Rożnowska, Senior Product Manager, odpowiedzialna za projekt po stronie Rieber Foods Polska. S.A - Jesteśmy przekonani, że nowa platforma komunikacyjna wzmocni znacząco pożądane cechy wizerunkowe Delecty, w kierunku marki bardziej współczesnej, bez utraty dotychczasowych pozytywnych wartości, bardzo ważnych dla aktualnych użytkowników" - mówi Monika Rożnowska.
(Maja Święcka)
tagi: Delecta ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...