Dzięki platformie smakosze pomidorowych produktów Podravki będą mogli gromadzić punkty i wymieniać je na atrakcyjne nagrody, a także dzielić się z innymi użytkownikami swoimi sprawdzonymi recepturami. Początek działalności klubu, wspiera internetowa kampania reklamowa.
„Klub Słonecznego Pomidora" to nowa platforma komunikacji wspierająca linię produktów pomidorowych Podravki. Pod adresem http://www.pomidorypodravka.pl/ można znaleźć informacje o tym, co jest dostępne na sklepowych półkach, a także atrakcyjne konkursy z nagrodami, przepisy, gry i zabawy. Członkowie klubu będą mogli zbierać punkty nie tylko za zakup produktów, ale także za udział w konkursie, czy podzielenie się przepisami z innymi użytkownikami. Zebrane punkty pozwolą na wybór atrakcyjnych nagród z katalogu.
"Stworzyliśmy stronę http://www.pomidorypodravka.pl/ i Klub z myślą o fanach pomidorów, których w Polsce nie brakuje, a także jako platformę komunikacji dla użytkowników naszych produktów. Pomidory stanowią podstawę wielu prostych i zdrowych dań. Poszukiwanie przepisów na dania z pomidorów cieszy się ogromną popularnością w internecie. Nowa platforma pozwoli nam nagradzać stałych konsumentów, a także przedstawić markę wszystkim, którym zależy na szybkich i zdrowych posiłkach" - mówi Agnieszka Cichewicz, brand manager Podravki.
Pomidory cieszą się dużą popularnością w Polsce. Spożycie pomidorów wynosi u nas prawie 11kg rocznie na osobę i chociaż sporo brakuje nam do mieszkańców krajów śródziemnomorskich - Włosi zjadają ich około 60kg na osobę, a Grecy rekordowe 130kg - to rośnie ono systematycznie. Ze względu na brak dostępności świeżych, soczystych i przystępnych cenowo pomidorów przez cały rok, coraz większą popularnością wśród polskich konsumentów cieszą się gotowe produkty pomidorowe takie, jak Pomidory krojone z ziołami prowansalskimi. Soczyste pomidory z wygodnego kartonika bez konserwantów i sztucznych barwników nie tylko są łatwe do przyrządzenia - bez konieczności mycia, parzenia i obierania warzyw - ale także pozostają niskokalorycznym źródłem błonnika, potasu, witamin: A, C, E, naturalnych przeciwutleniaczy oraz cennego likopenu.
W portfolio Podravki znajduje się obecnie 17 produktów pomidorowych m.in. pomidory krojone, pomidory krojone z dodatkami, przecier pomidorowy, ketchup, pomidory w puszce oraz sosy pomidorowe. Uruchomienie strony http://www.pomidorypodravka.pl/ wspiera miesięczna, internetowa kampania reklamowa na platformach onet.pl, nk.pl, o2.pl oraz google.
(Maja Święcka)
tagi: Podravka ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...