Nowe HIT-y oferowane są w dwóch wariantach: Black & White jest połączeniem dwóch pysznych, mocno kakaowych herbatników z delikatnym, mlecznym nadzieniem. Crunchy Choco to zupełna nowość: dwa ekstra chrupiące herbatniki, w których zatopione zostały czekoladowe chrupki, połączone pysznym nadzieniem o smaku czekoladowym. Nowe HIT-y Twist dostępne są w poręcznej torebce. Wygodne opakowanie sprawia, że można je dzielić z przyjaciółmi i bawić się razem. Marka HIT, jak zawsze zadbała o nowoczesny i atrakcyjny design, tak, aby nowe HIT-y wyróżniały się na sklepowej półce!
Sugerowana cena: 2,99 zł za opakowanie 130 g
(Maja Święcka)
tagi: HIT ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...