Zatem po Orbit możemy sięgać zarówno wtedy, gdy nie mamy możliwości umycia zębów, ale również, kiedy chcemy po prostu cieszyć się doskonałym smakiem.
W lutym br. Wrigley Poland Sp. z o.o. wprowadziła 3 nowe produkty - Orbit Sweetmint w drażetkach o smaku słodkiej mięty - w bardzo popularnym wśród konsumentów formacie torebki, cukierki Orbit Spearmint Mints - w opakowaniu zawierającym aż 16 bezcukrowych miętusów, a także Orbit Wild Strawberry w drażetkach o smaku truskawkowym - jednym z ulubionych smaków w Polsce. Orbit Wild Strawberry stanowi poszerzenie dotychczasowej oferty, gdyż od zeszłego roku konsumenci mogą ten produkt kupić także w torebce zawierającej 25 drażetek.
Produkty Orbit wspierane są intensywną reklamą telewizyjną oraz atrakcyjnymi materiałami POS.
INFORMACJE LOGISTYCZNE:
ORBIT WILD STRAWBERRY:
1 opakowanie = 10 drażetek, 1 boks = 30 opakowań, 1 karton = 20 boksów. Rekomendowana cena det. = 1,80 zł; termin przydatności: 9 miesięcy
ORBIT SWEETMINT:
1 torebka = 25 drażetek, 1 boks = 20 torebek, 1 karton = 12 boksów. Rekomendowana cena det. = 2,99 zł; termin przydatności: 9 miesięcy
ORBIT SPEARMINT MINTS:
1 opakowanie = 16 cukierków, 1 boks = 24 opakowania, 1 karton = 12 boksów. Rekomendowana cena det. = 2,10 zł; termin przydatności: 12 miesięcy
(Maja Święcka)
tagi: Wrigley ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...