Cukier Królewski został wyróżniony nim przez klientów, jako najpopularniejsza marka w swojej kategorii. Bohaterem spotów telewizyjnych był Stańczyk - brand hero marki. Informował w nich o wyróżnieniu dla Cukru Królewskiego i dziękował za nie telewidzom. Kampania rozszerzona została również o prasę. Informację o Złotym Laurze Konsumenta 2010 dla Cukru Królewskiego opublikowano w prasie kobiecej oraz kulinarnej.
(maj)
tagi: Cukier Królewski ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...