Powyższe zmiany są częścią programu „Dużo Ryby - Mało Wody", w ramach którego Abramczyk Sp. z o.o. przeciwstawia się złej praktyce sprzedaży produktów mrożonych, pokrywanych zbyt dużą warstwą glazury lodowej. Konsekwencją fałszywie pojmowanego interesu klientów jest obecność na półkach sklepowych produktów, posiadających na sobie 25 proc. do niemal 35 proc. glazury lodowej, podczas gdy poziomem zabezpieczającym produkty przed wyschnięciem jest poziom zaledwie 10- procentowy.
(maj)
tagi: Abramczyk ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...