Odwiedzający tegoroczne targi IFE2009 nie pozostawili żadnych wątpliwości, że jest to wiodące tego typu wydarzenie w branży żywności i napojów w Wielkiej Brytanii. Pomimo globalnej recesji, na targach panowała atmosfera dużego optymizmu.
Tradycyjnie już na targach nie zabrakło przedstawicieli polskich firm produkcyjnych i usługowych (28), których stoiska zlokalizowane były w obydwu halach wystawienniczych, zarówno na polskich „wyspach", jak i samodzelnie.
Największe - dwie polskie „wyspy" przygotowane były przez warszawską firmę MAXPOL, z których jedna miała formę „open space", co umożliwiło zagranicznym kontrahentom odwiedzenie kilku firm na jednym, bardzo przestronnym i gustownie przygotowanym stoisku. Na tym właśnie stoisku można było odwiedzić m.in. takich producentów, jak: Solidarność, Tago, Iglotex, Makarony Polskie, Polmos Bielsko-Biała, Vitpol, Natur-Vit i Tropicana.
Na wyspie zlokalizowane było również stoisko firmowe naszego wydawnictwa, na którym dostępny był anglojęzyczny magazyn „Food from Poland", który cieszył się ogromnym zainteresowaniem zarówno wśród odwiedzających stoisko gości, jak i innych zwiedzających. Druga polska „wyspa" zlokalizowana w innej hali wystawienniczej nie miała formy „open space", a wystawiali się tam: Herbapol Lublin, Społem Kielce, Sądecki Bartnik, Coffee Service, Złotokłos, Melvit, Pifo. Ze stoisk samodzielnych, najbardziej podobało nam się to, przygotowane przez Zakłady Mięsne „Henryk Kania". Przygotowane było bardzo gustownie i co ważne podkreślając tradycję i wysoką jakość polskich wędlin. Zainteresowanie zwiedzających było bardzo duże.
Na targach było również stoisko Ambasady Polskiej w Londynie, na którym promowane były produkty w ramach akcji „Poznaj Dobrą Żywność". Akcja pod patronatem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, której celem jest informowanie o wysokiej jakości produktów żywnościowych, promowana była podczas targów m.in. przez Podsekretarza Stanu w MRiRW - Andrzeja Zalewskiego, który osobiście odwiedził wszystkich polskich wystawców na IFE, informując o projekcie, wręczając jednocześnie każdemu z nich pakiet informacyjny dotyczący akcji „Poznaj Dobrą Żywność". Atrakcją targów był swoisty show - pokaz gotowania przygotowany przez Karola Okrasę. Podsumowaniem promocji akcji „Poznaj Dobrą Żywność", było wieczorne spotkanie w Ambasadzie Polski w Londynie, w którym uczestniczyło wielu polskich i zagranicznych gości.
tagi: IFE LOndyn ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...