Akcja promocyjna z udziałem Patrycji Kazadi to pierwszy etap kampanii wizerunkowej CH Osowa. Jej celem jest zbudowanie oraz podtrzymanie emocjonalnej więzi pomiędzy Centrum a jego klientami. Hasło z plakatu „Mój ulubiony sklep znam śpiewająco" sugeruje, że CH Osowa to miejsce dobrze znane, a przy tym przyjazne, bezpieczne i wygodne. Dodatkowo warto podkreślić, że nawiązująca do logotypu CH Osowa kolorystyka materiałów wizerunkowych zapewnia spójną komunikację prowadzonych działań.
„Podczas doboru twarzy do naszej kampanii wizerunkowej kierowaliśmy się nie tylko rozpoznawalnością Patrycji Kazadi, ale także jej pozytywnym wizerunkiem w oczach Polaków. Poszukiwaliśmy osoby, która jest lubiana i ważna dla naszej grupy docelowej. Doskonałym wyborem okazała się Patrycja Kazadi, której ciepło i serdeczność idealnie współgrają z wizerunkiem naszego centrum handlowego" - mówi Agnieszka Wojtaszczyk, Dyrektor Centrum Handlowego Osowa.
Współpraca CH Osowa z Patrycją Kazadi trwa przez cały luty. Wizerunek przyszłej prowadzącej program „You Can Dance" obecny jest na billboardach, a także na materiałach POS wyeksponowanych wewnątrz galerii.
(M.D)
tagi: osowa ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...