Mimo dużej popularności środków do nabłyszczania podłóg, wielu klientów w dalszym ciągu korzysta z nich w niewłaściwy sposób. „Najczęstszy błąd to polerowanie powierzchni po naniesieniu środka do nabłyszczania. Duża część osób wciera środek w powierzchnię, podczas gdy powinno się go delikatnie rozprowadzić po podłodze i poczekać do całkowitego wyschnięcia" - mówi Agnieszka Barańska, product manager z firmy Lakma. Innym często popełnianym błędem jest, jak się okazuje, niestosowanie zmywacza do nowych i nabłyszczonych powierzchni.
„Aby położyć nową warstwę nabłyszczającą, należy zmyć poprzednie warstwy za pomocą specjalnego zmywacza do powłok nabłyszczonych. Tylko wtedy uzyskamy jednorodną strukturę i wysoki połysk. Nasi klienci często tego nie wiedzą, co nie pozwala im uzyskać satysfakcjonującego efektu" - dodaje Pani Agnieszka.
Są to powody, dla których producent marki Sidolux postanowił przeprowadzić akcję edukacyjną. W jej ramach od kwietnia do każdej butelki środka do nabłyszczania podłóg będzie dodawana specjalna książeczka edukacyjna, zawierająca instrukcję jak prawidłowo korzystać z nabłyszczaczy. Dołączona będzie także butelka Cleanluxu o pojemności 250 ml - środka do zmywania powłok nabłyszczonych. Dzięki temu klienci będą mogli od razu przetestować zaprezentowane w książeczce sposoby oraz dowiedzieć się więcej na temat samych produktów oraz ich właściwości.
Akcja będzie trwała do końca maja.
(Maja Święcka)
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...