Kampanie i Promocje

Akcja edukacyjna: Wiosenne nabłyszczanie

Poniedziałek, 14 lutego 2011
Firma Lakma, czołowy producent chemii gospodarczej, planuje wiosną tego roku przeprowadzić wśród klientów akcję edukacyjno-informacyjną. Od kwietnia do każdej butelki Sidoluxu - środka do nabłyszczania podłóg - będzie dodawany płyn Cleanlux oraz książeczka informująca o właściwym nabłyszczaniu i zmywaniu podłóg.

Mimo dużej popularności środków do nabłyszczania podłóg, wielu klientów w dalszym ciągu korzysta z nich w niewłaściwy sposób. „Najczęstszy błąd to polerowanie powierzchni po naniesieniu środka do nabłyszczania. Duża część osób wciera środek w powierzchnię, podczas gdy powinno się go delikatnie rozprowadzić po podłodze i poczekać do całkowitego wyschnięcia" - mówi Agnieszka Barańska, product manager z firmy Lakma. Innym często popełnianym błędem jest, jak się okazuje, niestosowanie zmywacza do nowych i nabłyszczonych powierzchni.

„Aby położyć nową warstwę nabłyszczającą, należy zmyć poprzednie warstwy za pomocą specjalnego zmywacza do powłok nabłyszczonych. Tylko wtedy uzyskamy jednorodną strukturę i wysoki połysk. Nasi klienci często tego nie wiedzą, co nie pozwala im uzyskać satysfakcjonującego efektu" - dodaje Pani Agnieszka.

Są to powody, dla których producent marki Sidolux postanowił przeprowadzić akcję edukacyjną. W jej ramach od kwietnia do każdej butelki środka do nabłyszczania podłóg będzie dodawana specjalna książeczka edukacyjna, zawierająca instrukcję jak prawidłowo korzystać z nabłyszczaczy. Dołączona będzie także butelka Cleanluxu o pojemności 250 ml - środka do zmywania powłok nabłyszczonych. Dzięki temu klienci będą mogli od razu przetestować zaprezentowane w książeczce sposoby oraz dowiedzieć się więcej na temat samych produktów oraz ich właściwości.

Akcja będzie trwała do końca maja.

(Maja Święcka)