Od początku stycznia 2011 Damian Zapłata odpowiada za działalność firmy w Polsce. Przed objęciem stanowiska Dyrektora Zarządzającego, pracował jako Partner w firmie doradztwa strategicznego McKinsey and Company. Posiada wszechstronne umiejętności zarządzania strategicznego w obszarze marketingu i sprzedaży w sektorze FMCG oraz usług finansowych. Specjalizuje się w zarządzaniu kanałami dystrybucji oraz w zagadnieniach z zakresu CRM.
Doświadczenie zawodowe zdobywał na szeregu rynków w Europie i na świecie. Tytuł Magistra Zarządzania uzyskał na Europa Universitaet Viadrina w Niemczech. Dodatkowo ukończył studia MBA na uczelni INSEAD we Francji i Singapurze. W Loyalty Partner Polska przejął obowiązki Sylwii Pyśkiewicz, która będzie pełniła funkcje doradcze.
„2011 to rok nowych wyzwań i możliwości dla firmy Loyalty Partner Polska. Planujemy dalszy dynamiczny rozwój naszej platformy w wielu nowych obszarach, poszerzenie sieci partnerów i utrzymanie szybkiego wzrostu liczby uczestników Programu PAYBACK. Chcemy wdrożyć nowe, innowacyjne narzędzia smart shoppingu oraz platformy mobilnej. Jestem przekonany, że podjęcie tych działań pozwoli nam na sukcesywne umacnianie naszej pozycji na rynku" - podkreśla Damian Zapłata.
(Maja Święcka)
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...