Od początku stycznia 2011 Damian Zapłata odpowiada za działalność firmy w Polsce. Przed objęciem stanowiska Dyrektora Zarządzającego, pracował jako Partner w firmie doradztwa strategicznego McKinsey and Company. Posiada wszechstronne umiejętności zarządzania strategicznego w obszarze marketingu i sprzedaży w sektorze FMCG oraz usług finansowych. Specjalizuje się w zarządzaniu kanałami dystrybucji oraz w zagadnieniach z zakresu CRM.
Doświadczenie zawodowe zdobywał na szeregu rynków w Europie i na świecie. Tytuł Magistra Zarządzania uzyskał na Europa Universitaet Viadrina w Niemczech. Dodatkowo ukończył studia MBA na uczelni INSEAD we Francji i Singapurze. W Loyalty Partner Polska przejął obowiązki Sylwii Pyśkiewicz, która będzie pełniła funkcje doradcze.
„2011 to rok nowych wyzwań i możliwości dla firmy Loyalty Partner Polska. Planujemy dalszy dynamiczny rozwój naszej platformy w wielu nowych obszarach, poszerzenie sieci partnerów i utrzymanie szybkiego wzrostu liczby uczestników Programu PAYBACK. Chcemy wdrożyć nowe, innowacyjne narzędzia smart shoppingu oraz platformy mobilnej. Jestem przekonany, że podjęcie tych działań pozwoli nam na sukcesywne umacnianie naszej pozycji na rynku" - podkreśla Damian Zapłata.
(Maja Święcka)
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...