Celem kampanii jest utrwalenie wizerunku Mercedes-Benz jako firmy nieustannie pracującej na zadowolenie klienta poprzez stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników oraz jakości oferowanych usług. Dlatego strategia opracowana przez Swiift-creative marketing została oparta na prowadzonym od 2006 roku programie "Customer Satisfaction Index Nr. 1" (Wzrostu Jakości Obsługi Klienta), który potwierdza wysoki poziom satysfakcji klientów marki Mercedes. Komunikacja projektu odbywa się z poziomu sieci dilerskich, centrali firmy w Warszawie oraz w Stuttgarcie.
„O wyjątkowości kampanii „Doskonałość to proces" świadczy udział w projekcie pracowników salonów dilerskich Mercedes-Benz. To właśnie oni, jako że są najbliżej klientów, sami przekonują odbiorców, pojawiając się na layoutach materiałów reklamowych. Na jednym z nich występuje również Jan Madeja, Prezes Zarządu Mercedes-Benz Polska"- mówi Aleksandra Matuszyn-Suh dyrektor kreatywna Swiift. - „Zabiegiem tym chcieliśmy podkreślić zaangażowanie marki Mercedes-Benz w ciągłe doskonalenie firmy i nieustanne dążenie do podnoszenia satysfakcji swoich klientów."
Swiift odpowiada kompleksowo za stworzenie strategii kampanii, przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz dobór kanałów komunikacji. Do realizacji projektu agencja została wybrana w drodze przetargu organizowanego w marcu tego roku.
(Maja Święcka)
tagi: Mercedes ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...