Kampania potrwa do 14 lutego. Wspiera ona akcję 20-procentowego rabatu na dostępne w drogeriach Rossmann wybrane linie produktów (Synergen, Cerrus, Isana oraz inne znane polskie i zagraniczne marki - łącznie blisko 900 artykułów).
Kampanię promuje spot reklamowy z udziałem zespołu Kumka Olik emitowany na antenie m.in. TVP1, TVP2, Polsatu, TVN, TVN24, MTV, Viva, BBC Lifestyle, Discovery. Media plan obejmuje ponadto reklamę prasową (Avanti, Bravo, Bravo Girl, Dlaczego), kinową (sieć Multikino) oraz radiową (Eska Rock, RMF FM, RMF Maxxx). Ponadto w drogeriach dostępne jest specjalne wydanie bezpłatnego miesięcznika „Skarb" - „Skarb Young".
Reklama została przygotowana przez RIBBITFILMPROduction. Koncepcja plakatu - outdor i reklama prasowa - Rossmann. Za zakup mediów odpowiadał bi fri Marketing Consulting.
(Maja Święcka)
tagi: Rossmann ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....