Warunkiem udziału w codziennym losowaniu nagród jest zakupienie jednego promocyjnego opakowania produktu i wysłanie SMSa z kodem promocji. Codziennie do wygrania jest jedna nagroda główna: wycieczka o wartości 10 000 zł oraz trzy dodatkowe wycieczki: każda o wartości 600 zł. Łącznie w puli nagród są 34 nagrody główne i 102 dodatkowe.
Zwycięzcy otrzymują nagrody w postaci bonów TravelPass Premium i z oferty dostępnej na http://www.travelplanet.pl/ sami mogą wybrać miejsca, gdzie spędzą urlop. Losowanie odbywa się codziennie rano, od poniedziałku do piątku, na antenie Radia Zet, w specjalnych audycjach poświęconych promocji.
Promocja będzie intensywnie wspierana w telewizji, radiu, Internecie oraz punktach sprzedaży. Specjalne ekspozycje i materiały POSM w sklepach przyciągną uwagę konsumentów do półek z produktami dżemowymi Łowicza. Promocji został dedykowany oddzielny serwis: http://www.dzemy.pl/. Tam można znaleźć wszystkie niezbędne informacje
o akcji.
Promocję realizuje agencja Euro RSCG 4D.
(M.D)
tagi: łowicz ,
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...