Warunkiem udziału w codziennym losowaniu nagród jest zakupienie jednego promocyjnego opakowania produktu i wysłanie SMSa z kodem promocji. Codziennie do wygrania jest jedna nagroda główna: wycieczka o wartości 10 000 zł oraz trzy dodatkowe wycieczki: każda o wartości 600 zł. Łącznie w puli nagród są 34 nagrody główne i 102 dodatkowe.
Zwycięzcy otrzymują nagrody w postaci bonów TravelPass Premium i z oferty dostępnej na http://www.travelplanet.pl/ sami mogą wybrać miejsca, gdzie spędzą urlop. Losowanie odbywa się codziennie rano, od poniedziałku do piątku, na antenie Radia Zet, w specjalnych audycjach poświęconych promocji.
Promocja będzie intensywnie wspierana w telewizji, radiu, Internecie oraz punktach sprzedaży. Specjalne ekspozycje i materiały POSM w sklepach przyciągną uwagę konsumentów do półek z produktami dżemowymi Łowicza. Promocji został dedykowany oddzielny serwis: http://www.dzemy.pl/. Tam można znaleźć wszystkie niezbędne informacje
o akcji.
Promocję realizuje agencja Euro RSCG 4D.
(M.D)
tagi: łowicz ,
Polska Izba Handlu apeluje o niepodejmowanie decyzji, które...
Historia Toruńskich Piwnic Win VINPOL mogłaby posłużyć za...
Herbapol-Lublin został uhonorowany tytułem „Odpowiedzialny...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...