„Mąka i Nadzienie to ambasadorowie Naszej marki w Polsce. Postanowiliśmy kontynuować w tym roku zabawę z tym wdzięcznym formatem. Bohaterowie są rozpoznawalni przez dużą część Naszych klientów. Głoddomorra przyjeła się wśród widzów, temat walki z Głodomorrą (Głodem) również. Chcemy by widzowie czekali na kolejne odcinki w każdym kolejnym bloku reklamowym dlatego w najbliższym czasie pokażemy kolejne odsłony serii" - mówi Alina Baniecka, dyrektor Marketingu Chipita Poland.
Główną grupą docelową kampanii jest młodzież w wieku 13 - 18 lat. Kampania obejmuje telewizję i intensywne działania w internecie. 70% grupy docelowej zobaczy reklamę 1 raz, a 50% 3 razy. Od 24 stycznia do 3 marca m.in. w stacjach: MTV, VIVA Polska, Extreme Sports, Comedy Central, Foxlife, VH1, Hyper; Discovery, Animal Planet, TLC, Discovery Civilization, Discovery Science, TV4, Polsat2, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Play, Polsat Cafe, Polsat Film, Superstacja, Polsat News.
Od 4 marca do 7 kwietnia kampania będzie miała miejsce również w kinie.
Działania reklamowe wspierane będą również aktywnością w dużych portalach internetowych (Facebook, Blip). Kampania otrzyma również duże wsparcie w internecie. Od 31 stycznia do 27 lutego między innymi na Gadu Gadu (skórki do pobrania, banery), Wrzuta.pl, IPLA czy MTV. Estymacja w grupie docelowej wyniesie ponad 48 mln.
Strategię i kreację wykorzystaną w kampanii opracowała Agencja G7. Filmy reklamowe wykorzystywane w kampanii zanimowało studio Platige Image. Za strategię i działania w internecie odpowiada firma RedMobile. Za zakup mediów odpowiedzialne jest Media Direction OMD.
Chipita Poland Sp. z o.o. działa w Polsce od 1999 roku. Firma ma nowoczesną piekarnię w Tomaszowie Mazowieckim, zatrudnia 600 osób. Główne marki to 7Days i Chipicao, których produkty można kupić w sklepach detalicznych oraz supermarketach i hipermarketach w całej Polsce.
(Maja Święcka)
tagi: Chipita ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...