Celem 15-sekundowego spotu reklamowego, zrealizowanego metodą łączonej animacji 3D, jest budowanie pozytywnego wizerunku marki, której znakiem firmowym jest sympatyczny smok Pysio. W reklamie Pysio przenosi dzieci do owocowej krainy, zmieniając zwykły szkolny dzień w niezwykłe przeżycie. Spot zwraca przy tym uwagę konsumentów na nową, atrakcyjną cenowo ofertę Pysia.
Spot został zrealizowany we współpracy z agencją Ambasada Brand Communications. Za planowanie i zakup mediów dla potrzeb kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom.
(maj)
tagi: Agros Nova , Pysio ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...