Celem 15-sekundowego spotu reklamowego, zrealizowanego metodą łączonej animacji 3D, jest budowanie pozytywnego wizerunku marki, której znakiem firmowym jest sympatyczny smok Pysio. W reklamie Pysio przenosi dzieci do owocowej krainy, zmieniając zwykły szkolny dzień w niezwykłe przeżycie. Spot zwraca przy tym uwagę konsumentów na nową, atrakcyjną cenowo ofertę Pysia.
Spot został zrealizowany we współpracy z agencją Ambasada Brand Communications. Za planowanie i zakup mediów dla potrzeb kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom.
(maj)
tagi: Agros Nova , Pysio ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...