Kampanie i Promocje

Nowy Pysio w nowej cenie

Środa, 26 stycznia 2011
Marka Pysio (Agros-Nova) rozpoczęła kampanię telewizyjną w kluczowych stacjach ogólnopolskich (TVP, Polsat, TVN, TV4) oraz kanałach tematycznych i dziecięcych.

Celem 15-sekundowego spotu reklamowego, zrealizowanego metodą łączonej animacji 3D, jest budowanie pozytywnego wizerunku marki, której znakiem firmowym jest sympatyczny smok Pysio. W reklamie Pysio przenosi dzieci do owocowej krainy, zmieniając zwykły szkolny dzień w niezwykłe przeżycie. Spot zwraca przy tym uwagę konsumentów na nową, atrakcyjną cenowo ofertę Pysia.

Spot został zrealizowany we współpracy z agencją Ambasada Brand Communications. Za planowanie i zakup mediów dla potrzeb kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom.

(maj)

tagi: Agros Nova , Pysio ,